Tallinna Sadama nõukogu esimees Remo Holsmer nentis, et firma kütusekaardi helde jagamine kolmandale inimesele ei mõju Eesti Raudtee mainele hästi. Kui sama juhtuks Tallinna Sadamas, siis Holsmer seda ei tolereeriks.

- Tallinna Sadama nõukogu esimees Remo Holsmer (esiplaanil) leidis, et Eesti Raudtee maine sai kahjustada.
- Foto: Eiko Kink
Siseaudit ei ole kütusekaartide väärkasutamist Tallinna Sadamas tuvastanud. Millal kütusekaartide kasutamist kontrolliti, ei osanud nõukogu esimees Remo Holsmer vastata. “Pean selle järele küsima,” ütles ta ja lisas, et raske on öelda, mis täpselt rikkumise puhul edasi saaks. “Mul pole praegu põhjust selle üle spekuleerida. Selline käitumine oleks aga keelatud.”
Kas see tähendaks juhatuse esimehega lepingu lõpetamist, keeldus Holsmer pakkumast. Samuti ei tahtnud ta kommenteerida Ahti Asmanni otsust anda kütusekaart inimesele, kes ei ole Eesti Raudtee hingekirjas. “Ma ei sekkuks teise ettevõtte toimetamisse.”
Aga siiski. Milline on teise riigifirma nõukogu esimehena Holsmeri arvamus? “Juhul, kui peaks ilmnema väärkasutus, siis mina seda kindlasti ei tolereeriks,” vastas ta ja tõdes, et Eesti Raudtees juhtunu ettevõtte mainele head ei tee. "Kasuks ta ei tule."
Kas Ahti Asmann pidanuks ametist lahkuma? "See küsimus esitage Raivo Varele (Eesti Raudtee nõukogu esimees - toim)."
Töötajatele antud ettevõtte kütusekaartide kasutamine on üheks teemaks ka 31. märtsil toimuval
Äripäeva kütuseturu konverentsil.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!